fekete rózsa

fekete rózsa

2010. június 20., vasárnap

6.fejezet

Itt a friss jó olvasást.

A nyaralás

Karollal elutaztunk egy gyönyörű szigetre. A nevét nem tudom fura és nem angolul van. - Az óceán közepén távol az átlag emberektől. Itt-ott vámpírok ugrálnak a sziklákról, a helikopterből is látni a fénylő bőrüket. – A szerelem szigete nevet kapta Karoltól. Mit jelenthet számára???
 A kezembe akadt egy sziget térképe.
- Ez melyik sziget?
- Szerelem sziget. – válaszolt egyszerűen. Tudta, hogy megértem ebből a két szóból is. Majdnem szív alakú és körülötte sok apró pötty.
Vajon ezt? – tettem fel magamnak egy újabb kérdést. Amikor földet értünk végre megszólalt.
- John és Neteli itt volt nászúton. A nap 24 órájában vannak programok. – Elhúzott a helikoptertől.
 A csomagokat egyenruhás férfi vette el.  Itt emberrel nem nagyon fogok találkozni. Kávé szín bőre és sötétbarna szeme leárulta, ember. De hogy-hogy itt dolgozik? Biztos tudja. Ő találkozik először a vendégekkel, rá is támadhatnak. Csodálkozva nézte a szemünket. Mintha hívták volna, úgy indult el a csomagjainkkal. Már vártak ránk. A recepción egy mágnes kártyát adtak Karolnak.
- Itt írják alá. – Mutatott a nő a nyomtatvány alsó sarkára. Megnézte a nevünket.
- Ms. Berolli, Mr. Hilten fáradjanak, utánam megmutatom a szobájukat.
A lift a harmadikra vitt minket. - Eddig észre se vettem, hogy a kezemet fogja. - A nő megállt a 365-ös ajtónál és felénk fordult.
- Ez lenne az. A mágnes kártyát lehúzza és nyílik az ajtó. Ha elhagyják a szállodát, a kártyát le kell adni a recepción.
- Köszönjük. - feleltünk egyszerre.
Elfoglalva a lakosztályt, rájöttem, hogy Karol mért ide hozott nyaralni. – Egyszerűen imádjuk egymást. Ez a sziget igazán nekünk való. Karol szerint, veszélyes lehet számomra. Itt nagyrészt vámpírok szállnak meg. Átlag ember elkerüli a szigetet. A szobákat nekik megfizethetetlen áron adnák. – A franciaágyra vetettem magam. A lenge csipkés blúzom alig takart valamit. Karol leült az ágy szélére.
- Mit érzel? – nem értettem a kérdést, ez az arcomra is kiült.
- Mit érzel irántam? – érdeklődött újra.
Nem tudtam válaszolni, helyette megcsókoltam. Olyan jó érzés volt. Kopogás zavart meg minket. Kicsusszant alólam. Egyenruhás férfi állt az ajtóban, amint Karol nyitotta.
- Jó napot uram. A program lista.
- Köszönjük.
A nappaliba húzott. – hatalmas, két fotel, egy kettes heverő, kis asztal, a falon plazma tv a legújabb szériából.
- Nézd meg a programokat.
Elvettem, egy papír csúszott ki, amit Karol a levegőbe kapott el, és olvasni kezdte.
- Kérem, jelöljék be a kívánt programokat. Jó pihenést: Miranda Berger igazgató nő.
- Nézd – mutattam – mit jelenthet „(v. v.)” nincs benn a magyarázatban.
- Nézegesd tovább, addig én beszélek Johnnal! –kiment az erkélyre.
A programok: úszás, vihar esetén szörfözés, akadály verseny, futóverseny, kártyaparti. Napközben konferenciák bemutatók, mini golf egész nap.
Bejelöltem a mini golfot, Karolnak úszást vagy szörfözést, futóversenyt.
- Jó napot. – állt az ajtóba egy nő – sötétlila kosztümöt és halvány rózsaszín passzos inget viselt. Kiemelve alakját.  

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó lett.
    Várom a kövit.
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szerintem is nagyon jó lett, és én is várom a folytatását, csak így tovább!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. köszi
    mindkettőtöknek a komit
    valakinek a véleményt

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.