fekete rózsa

fekete rózsa

2010. június 24., csütörtök

6/2

Sziasztok a friss kicsit későn de megérkezett. Várom a komikat.

- Jó napot. - nézett rám egy fekete szemű nő – Kaptak program listát?


- Jó napot, igen.

- Sophi vigyázz!!! – Karol előttem termett és befele hátrált. Amikor becsukta az ajtót megkönnyebbülten felém fordult,és gyengéden átölelte a derekam.

- Jól vagy?

- Igen… mi a baj? – kérdeztem meglepetten.

- Ő is vámpír és… vágyott a véredre. Amikor megérezte az illatodat… - elharapta a mondatot. Mit, nem mert kimondani hangosan? A kanapéra ültetett, ő pedig az egyik fotelt célozta meg. A TV-be talált egy régi filmet, azt kezdtük nézni.



1 óra múlva kopogtak. Karol nyitott ajtót, odasétáltam mellé. A nő kereste tekintetem, amikor megtalálta…

- Bocsáss meg nem akartam rád támadni, de…

- Semmi baj az a lényeg, hogy nem történt semmi. – szóltam közbe békés hangon – Gyere be.

- Köszönöm.

- Nem értem mit jelent „(v. v.)” a prospektusban, kérlek mond el.

- Vegetáriánus vámpírok. Ember is részt vehet, de nincs esélye. Erre szerencsére még nem volt példa.

- Melyik időszak a legforgalmasabb.

- A nyár, de a többi évszakban is van forgalom, de kisebb. A fő szezonban több program van mint szeptembertől – márciusig.

- Szoba foglaláskor honnan tudod, hogy vámpír. – kíváncsiskodtam tovább. Egy kicsit habozott.

- Amikor az e-mailt olvasom, látom magam előtt az illetőt és a fontos dolgokat pl.: mióta vámpír, anyagi helyzet kb-re, különleges képessége és még sok más. Ezek alapján adok árlistát is. – egy kicsit várt majd folytatta – Nálatok sokkal nehezebb volt, mert hol téged, hol pedig a barátodat láttam, de az anyagi háttér ugyanannyi volt.

Hosszú órákig beszélgettünk, egy idő múlva nem bírtam felfogni mit beszélnek Karollal. Elaludtam.



Másnap a lakosztályt tettük tönkre. Két vendéget ki idekeltünk a „hangzavarral” és a „trappolásommal”. Karol nagyom vigyázott, hogy meg ne sérüljek, de így is szereztem sebet. A hátam közepét négy kis íves díszítette, amit Karol négy körme hagyott rajtam, amikor magához szorított.



Harmadik nap mini golf és labdajátékok persze csak az én szintemen. A golfpályán emberként én voltam a legjobb. Valaki túl erősen és valaki gyengén ütötte.



Negyedik napra a szörf verseny került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.