fekete rózsa

fekete rózsa

2010. június 10., csütörtök

5. fejezet

5. fejezet
Leguggolt az ágyam mellé és lassan közeledett felém.
 Ajkaink épp hogy összeértek már távolodott is el. Olyan jó volt érezni ajkamon az ajkát, vajon mikor csókol meg újra. És ha nem bírom kivárni és én csókolom, meg vajon hogy reagál?
Kisuhant, még hallottam, hogy valakivel beszél, de hogy mit, nem tudom. Álomtalan éjszakám volt. Kinyitottam a szemem. A szobát világosság borította. Joseph arca bámult rám.
- Jó reggelt. - köszönt rám.
- Szia.
- Johnnal elrendezek pár dolgot. Karollal maradsz itthon jó szórakozást.
- Hova mentek?
- Corlba, csak késő este jövünk. – a legnagyobb város a közelben.
- Akkor, szia.
Kiment, becsukta maga mögött az ajtót. 5 perc múlva kikászálódtam az ágyból. A szekrényemben kutatva előkotortam egy szabadidő nadrágot és egy batikolt pólót.
Kopp – kopp hallottam az ajtó felől.
- Szabad
- Jó reggelt. Jól aludtál?
- Szia. Jól.
- Készítek reggelit.
- Köszönöm.
Kiment, hagyott öltözni. Felvettem a ruhákat és lerohantam a konyhába.
- Nézd meg a kakaót! Nem forró?
Beleöntöttem a müzlis tálkába, és hozzá hideg tejet, majd a müzlit is. Gyorsan megettem.
- Folytatod a mesélést?
- Jó.
A nappaliba mesélt tovább. Utoljára az ismert vámpír klánokat hagyta.
- A Vorl védi a vámpírokat, de ha ítélkezni kell akkor az afrikai és amerikai vámpírcsászárokat is elhívják, így igazságos. A trióba az afrikai Delsin-klán és az amerikai Celens-család tartozik még bele. A fejedelmi trióból a Vorl és a Delsin-klán táplálkozik embervérrel. Sokan vannak vándorlók is. Nincs fix lakhelyük, ők is emberekkel táplálkoznak.
- Most hogy tudom a titkot, nem érzem veszélyben magam. – suttogtam.
- Elmehetnénk valahova.- néztem rá félénken.
- Ha vásárolni akarsz, felejtsd el. Nem megyek veled. Kérd meg Josephet holnap. –ajánlotta.
- De én még ma akarok… – vertem ki a hisztit – a ruháim nem divatosak. – az ágyon kezdtem ugrálni, amit nem szeret, félt.
- Ne hisztizz! Elmegyek veled csak hagyd abba. – egyezett végül bele.
- Nincs feltétel? Nincs csere ajánlat?
- Nincs. Mért szeretnél?
- Nem.
Minden hétvégén vásárolok. John és Josep jól keres, így megtehetem. Josep vásárlás mániákusnak tart. A vásárlás annyiból áll, meglátom, megtetszik, megveszem. Legalább van 5000 pólóm, blúzom, nadrágom, szoknyám és 2000 cipőm. Vásárláskor a stílusra is figyelek. Elegáns, sportos,kettő közti és persze divatos legyen.

3 megjegyzés:

  1. Jó a képzelőerőd és a történeted! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. nem is tudom......:)
    mintha ezt már olvastam volna eddig:)
    de az igaz hogy jó a képzelőerőd, meg a történeted is
    csak így tovább
    várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a dícséretet Ízisz, neked is Gabi1222,
    csak azért mert suliba odaadtam a rövid változatát de a többi rész nem nagyon hasonlít majd.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.