fekete rózsa

fekete rózsa

2011. június 26., vasárnap

21. fejezet

/Jozeph/

- Mesélek a vámpírdolgokról. – kicsit vártam, majd belekezdtem – egykor emberek voltunk, de ha megharap egy vámpír és nem szívja ki a véred, a méreg elterjed, a szervezetedben és vámpír leszel. Első évben a vámpír fékehetetlen, vérszomjas, erősebb, gyorsabb, mint az átlag vámpírok. Eleinte én is ilyen voltam mikor megismertem Karolt és a családját, áttértem az állatvérre. Minél régebb óta vagy vámpír annál könnyebb a vérnek ellenállni. Ha fekete a szemünk, akkor szomjasak vagyunk.

- Akkor most nem vagy szomjas! – rámosolyogtam.

- Nem kéne még egy csomagot kiszállítanod?

- Ja, tényleg el is felejtettem! Bejössz velem és a formalitásokat el tudjuk helyben rendezni.

- Lesz, még pár csomag a hugicám azért rendelget, hogy megismerhessük egymást és összejöjjünk. Remélem, Karol szólt neki, vagy Netti. – míg beszéltem, mentem a kocsija fele, a kezembe adta a kocsi kulcsot – Ne ijedj meg nálunk a sebesség lételem.- Végigszáguldottunk az utcán nem gondoltam volna, élvezte. Behajtottam a postaparkolóba. Bent átvettem 4 csomagot is. Egy nekem a többi a húgomé. Össze-vissza rendel mindent a felét meg kidobja, na, mindegy az ő dolga. - Elviszlek hozzánk.

- Rendben. Mindenki otthon lesz? Szeretném jobban megismerni a testvéredet.

- Nem tudom. Rajtam ne múljék. – 5 perc múlva a ház előtt álltunk. Az illatok olyan furák mintha mindenki eltűnt volna.

/Sofi/

- Ez neked jött az este. Egy kórházi futár hozta. – nyújtott át egy borítékot Netti. Túl komoly volt az arca. John  is biztos kapott, hiszen ő a nevelőapám és a legjobb orvos. Túl hivatalos volt már a címzés is.

Sofia Berolli

Loretta Berolli autóbalesetet szenvedett. Életveszélyes sérülésekkel szállították korházba. Az operáció sikeres volt. A vizsgálatok során vettük észre hogy az agy nem működik. Kérem, fáradjon ide, és részletesen megbeszélünk mindent!

Dr. Craig Every Forksi Kórház főorvosa

Mi? Nem lehet még meg se tudtam ismerni. Már is elvesztem az ikertestvérem. Annyi mindent terveztem már a nyárra. Közös programokat, hogy jobban megismerjük egymást és egy kicsit közelebb kerülhessünk egymáshoz. Autóbaleset, a szüleink is abba haltak bele. Neki is így kell meghalni. Neeee!

- Hol vannak a többiek?

- John már szerintem Folksba ér. Arnold vele ment. Jozeph Merynél van. Neki is van egy levél. Hazaérve megtalálja a dohányzó asztalon. – Sorolta el Neteli a családot.

- Oda kell mennem most rögtön. – indultam az ajtó fele.

- Sofi, drágám egyél előbb!

- Netti kérlek, csomagolj pár szendvicset, addig összerakok pár holmit. Előreláthatóan egy hétig nem jövünk vissza.

- Drágám kérlek vigyázz magadra és a kicsire is! Összerakok, neked pár holmit aztán majd ott veszünk ruhát, ha nem elég. Nem futkározz, ráérsz lassan és kérlek, kicsit nyugodj le lesz elég időd még idegeskedni.

- Nem érted? Az ikertestvérem félig valószínűleg halott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.