fekete rózsa

fekete rózsa

2010. október 22., péntek

Meg vagyok, itt vagyok

Sziasztok. Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem De most itt vagyok és két kis részletet is hoztam a 13. fejezetből. Várom komikat és télleg sajnálom.

Puszi mindenkinek. Sziasztok.


       „Erdőben él fáról-fára jár,
       Szinte repül, mint a madár,
       Pedig nincs szárnya se csőre;
       Olyan erős, mint a medve.”

- Lehet, hogy nem jön vissza egy hamar. Elégé zavarosak voltak a gondolatai. Egy nevet hajtogatott, amikor rádöbbent menyire zavar téged a szórakozása. Rákérdeztem ki ez a lány, akit emleget, de nem volt hajlandó válaszolni még gondolatban sem. Valamit titkol előlem, és ahogy értelmeztem előled is Sofi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.